vineri, 18 aprilie 2008

Un nou joculet...

Am vorbit acum ceva timp de muzica, mai precis genul de muzica pe care il ascultam fiecare, dar nu a fost nimic concret si, chiar daca a fost, am impresia ca subiectul ramane mereu la moda si nu devine absolut niciodata plictisitor.

M-am gandit ca ceva muzica in adevaratul sens al cuvantului ar da un mic boost bloguletului nostru, asa ca ar fi chiar interesant daca fiecare din noi ar posta cateva melodii preferate.

Am sa "dezvirginez" eu acest nou topic si voi incepe cu cateva din melodiile mele de corazon.

O sa incep cu ceva "imprumutat", si anume, ceva ce mi-a recomandat irina:
Hooverphonic - Eden

Apoi ceva vechi, asa cu dedicatie pt Mirka ;)) :
Billy Idol - White Wedding

Ceva indie, numai bun pt " hai sa facem haz de necaz" :
The Killers - Mr. Brightside

Clasic si, totusi, mereu la moda:
Edwyn Collins 'A Girl Like You'

Un pop-punk asa pt copilul rebel din noi :
Victims Of Love - Good Charlotte

Ceva mai emo :
30 seconds to mars-A Beautiful Lie

Ceva un pic mai sexy:
Kill Hannah - Lips Like Morphine

Mai avem nevoie si de excentric,nu?:
I Write Sins Not Tragedies- Panic! At The Disco

Oh, all the melodrama...
I Don't Love You - My Chemical Romance

Si asta parca ne aduce aminte de... anii disco?!?
The Sounds- Rock n Roll

Si, in final, asa ceva glorios,ca deh...se cerea,nu?
Savage garden - Truly madly deeply


Va astept si pe voi cu listuta voastra sau cu alte observatii, obiectii, etc

2 comentarii:

Irina spunea...

Interesting choices :-? Mi-au placut The Killers si Hooverphonic, ca doar eu ti-am recomandat-o nu?:)) Restul chiar daca nu sunt genul meu, sunt ok si cel mai important e ca stii ce iti place and you go for it! Aaaa...da si Savage Garden - cred ca ai vrut sa zici si romantic, pe langa glorios :P

Irina spunea...

Mi-a placut si My Chemical Romance dar e prea trista pentru o seara frumoasa :) Cred ca o sa mai scriu impresii ;)