miercuri, 16 aprilie 2008

Jean Jacques Perrey

Azi a fost o discutie mai lunga si complexa, am aflat tot felul de chestii noi si mi-a placut ca fiecare a venit cu cite o informatie. Mi-a parut rau ca nu a putut participa toata lumea. Am ascultat ce au inregistrat Cosmina si Mirka, au prins pe reportofon chestii misto. In curind o sa facem o selectie de sunete de la toata lumea si le vom posta pe blog.

Pina una alta, am promis ca vom aduna pe acest blog toate informatiile pe care le discutam la intilnirile noastre, ca sa nu le uitam, si mai ales ca sa le impartasim cu ceilalti :)

Asa ca pina ne mobilizam toti, eu voi posta info despre ceea ce am mentionat azi.

Va ziceam de "festivalul de muzica electronica si arte vizuale conexe" Rokolectiv la care am mers in weekendul trecut. Siteul festivalului aici.

Un articol din Cotidianul despre festival, ca sa va faceti o idee, aici

Ziceam de batrinul Jean-Jacques Perrey, pe care l-am ascultat in ultima seara la Rokolectiv, cel care a inventat in anii 50 ondiolina, un aparat premergator sintetizatoarelor. Tot Jean-Jacques Perrey este printre primii vizionari in ale sunetelor, daca nu chiar primul, care s-a jucat cu ceea ce numim "sample". Mai multe informatii despre cine este el, de pe wikipedia aici

Si puteti cauta si pe you tube chestii cu el.

Niciun comentariu: