vineri, 11 aprilie 2008

Chestioare

Am ales una din temele existente deja pentru bloguri si am modificat la ea ceva culori,fonturi, size-uri. Nu cine stie ce filozofie, inca nu m-am bagat la html ca am zis ca nu e cazul. Voi ce ziceti? Va place? Ceva...sugestii,pareri,reclamatii? ( daca da,sunati la protectia consumatorului :D )

Cat despre filmuletul recomandat de Yana... Sincer, m-am plictisit inainte de jumatate. No offence.

Daca nu va descurcati cu profilul, just tell me. Vedeti ca puteti uploada poze and write all kinda stuff bout u: filme, carti preferate, muzica si alte bla-bla-uri

Si acum, ca sa aduc si eu un aport de inceput blogului nostru, si ca tot suntem la capitolul "inregistrat sunete", cum ar fi sa NU mai avem sunete? Cum ar fi sa nu putem sa ne exprimam, sa nu putem arata lumii cine suntem?

aici
break silence... by being silent ( or u can just punch the ones who don't like u :D)

Niciun comentariu: